week 6 in Zweden of toch niet

6 maart 2014 - De Zilk, Nederland

week 6 in Zweden, of toch niet :o. De maandag ging er snel zeker als je de hele dag college hebt, s'avonds eten en weer lekker voetballen. Dinsdag in de ochtend ook weer een lesje volgend en daarna alles pakken want we gaan woensdag terug naar Nederland voor een weekje. Dinsdag avond nog even gekaart en daarna even afscheid genomen van mijn vrienden in Zweden.

Woensdag 26 feb ging de wekker om 07.30 want om 08.30 moeten Joost en ik de trein hebben terug naar Kopenhagen. Dit ging allemaal volgens plan en om 10 uur was ik op Kopenhagen Airport. daar nog 2 uurtjes wachten en terug naar Nederland om 12.00. In tegenstelling tot Norwegian heeft de KLM geen vertraging en vliegt er zelf 20 minuutjes korter over. Helaas hebben ze wel minder beenruimte. Om 1 uur kom ik aan op Schiphol waar Sharon, opa en mama mij op staan te wachten ( bij de verkeerde hal). Even bijgekletst onderweg en rond half 3 ben ik ongemerkt aangekomen in het altijd zo mooie De Zilk. Smiddags langs de prins en prinses die het erg leuk vonden om me weer te zien. Want niemand wist het dat ik zou komen!. Het Nederlandse diner van moeders was 's avonds ook weer erg lekker. 's avonds was de Wagenbouwkeuring, hier kom ik toch weer veel zilkse vrienden tegen en wat zijn de reacties dan toch geweldig om mee te maken. enkele reacties: (1) heey john huuhh lul wat doe jij hier??? (2) huh jij hier gezellig!! (3) ik wist het je kan het niet maken om geen carnaval te vieren. En andere mensen wisten geeneens dat ik weg was geweest. Al met al een hele gezellige avond en met vele mensen mijn ervaringen in Zweden gedeeld.

Carnaval '14

Ook deze dagen waren erg gezellig waarbij ik met bijna iedereen wel een praatje hebt gemaakt. En ook hier blijkt weer hoe verrast mensen kunnen zijn als je weer terugkomt. Het blijkt daaruit wel dat de meeste je gemist hebben en het fijn vinden om je weer te zien. Ook dat is niet verkeerd om mee te maken!!

Volgende week komt er weer een update!!

1. Carmen bakker:
    6 maart 2014
    Hè buurman, nu weer ver weg. Leuk om je weer even in De Zilk te zien. Was inderdaad verbaast om je te zien, je moeder had goed haar mond gehouden. Nu weer terug. Veel succes met je studie en kijk al weer uit naar je volgende verhaal. Groetjes van je verre buurvrouw